söndag 2 mars 2014

SUNDAY || 

God kväll kära läsare. 
Den här helgen har flugit förbi. Igår jobbade jag 3 timmar och det kändes knappt som att jag hann gå dit innan jag skulle hem igen. Men det verkar som att det är fler som upplever att tiden bara rusar förbi en. Efter jobb igår blev det en sväng till min bror och flickvän och deras sov vilgot, väldigt mysigt att komma ut till dom. Det händer inte så ofta så det var verkligen mysigt. 

Igår la en tjej upp en bild på instagram på bänken som ni ser nedan, jag har länge varit sugen på att köpa bänken men inte riktigt vetat vart jag skulle ställt den. Men hon fick mig att se att jag kan ha den till en hel del olika saker, den kan stå vid kakelugnen, den kan vara som soffbord, den kan stå i hallen, i sovrummet. Så det ska bli kul flytta runt på den här bänken i hemmet. Just nu står den vid kakelugnen som ni ser. 

Den här söndagen har varit egentid på hög grad. Jag har gjort vid mina naglar, jag har fått låna en uvlampa som en riktig nagelteknolog använder och jag har gelé som jag köpt på Åhléns. Det funkar väldigt bra och naglarna blir väldigt fina. Jag började tänka på den här bänken som jag visste inte fanns så långt i från mig, det var jobbigt att behöva vänta på Niclas som inte slutade förrän klockan 16:00, jag hade ju en idé och jag ville genomföra idén och göra fint direkt. Jag avskyr att vänta. Haha. Min svaghet!! 
Men nu är det fint och jag är väldigt nöjd. 

Hoppas er helg varit avkopplande och att ni får en bra ny vecka. Jag har skola endast på torsdag vilket är bra då jag har en hel del litteratur att läsa.. 
Kram på er




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar