tisdag 25 mars 2014

K I T C H E N ..
Våffeldagen och jag har inte ätit någon våffla.. Niclas slängde vårt järn för ett tag sedan för det var inte så fräscht.. Vi får köpa nytt så vi har till nästa våffeldag.. Typ till helgen? : ) 
Idag har jag dykt ner i plugget, jag har tenta på fredag och började plugga i söndags, inte bra och jag har ångest över det.. Men får sitta flera timmar nu fram till torsdagkväll och hoppas det går vägen. 
Igår putsade jag fönstren på morgonen, man såg knappt ut, det har ju varit så mycket stormar o rusk i vinter så det behövdes verkligen.. Det blir så himla fint och ett helt annat ljus. 
Jag har nu över 3000 följare på instagram, helt otroligt !! Kan inte fatta att det är sant, så himla glad över alla som vill följa mig.. Jag gick o köpte en så fin blomma till mig själv för att jag blev så glad.. En stor vacker vit hortensia. Åh vad fin den är. Ska ta lite bilder imorgon, solen skulle tydligen dyka upp imorgon igen så ska försöka ta lite på morgonen innan jag dyker i böckerna.. 

Vi ska fixa till i köket snart, när mina tentor är över och vi ska skriva B-uppsats kommer jag nog kunna göra det. Måste måla bordet, köpa färg och komma på vad jag vill ha på väggen där vi har bordet. Jag är väldigt nöjd med fönstret, jag köpte ett Olivträd häromdagen som är så himla gulligt och passar perfekt till fönstret. Med lampan som hänger så fint och tar ingen plats. Himla bra faktiskt. Det är ett tips till er som vill ha annat i fönstret men som ändå vill ha en lampa. Min är köpt på Butik Linnea - House doctor.. 

Nu blir det vila och en bra film .. 
Ha en skön kväll allesammans, E 











4 kommentarer:

  1. Gud så fint du har det hemma! Älskar din stil & dina underbara bilder! :) bor du i Helsingborg? Har precis köpt våran drömlägenhet där med min sambo! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla :) Vad kul att du gillar det. Jaa men precis. Jaså vad kul :)) Detta trodde jag också bara vi kunde drömma om, men dryga året sedan blev det verklighet. Det är väl underbart när man kan!! Grattis till er :)

      Radera
  2. Ja det är helt fantastiskt! Aldrig bott i hbg innan så ska bli spännande med ny stad! :) jag kanske hör av mig till dig om vi behöver tips och idéer när det kommer till inredningen och styling :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa men vad trevligt. Du kommer alldeles säkert trivas. Så vackert med kusten :)
      Åh vad skoj, gör gärna det. Du är så välkommen att höra av dig.
      Ha det fint så länge. Och lycka till med flytten :)

      Radera