söndag 16 mars 2014

 God kväll läsare … 

Idag har jag haft en väldigt skön dag, jag och Elma slappade hela morgonen tills pappa ringde o frågade ifall jag ville följa med till Ikea, han behövde lite inspiration då han vill göra om köket o riva lite väggar hemma. Det var mysigt att ha en eftermiddag med pappa o lillbrorsan.. Men snacka om att vi har olika smak, jag lever i en helt annan värld än vad min kära pappa gör.. Men så är det, jag håller på att leta inspiration och lever lite i den världen medan pappa inte riktigt är lika intresserad.. 

Efter Ikea blev det hem o mysa, tog lite bilder i vårt vardagsrum som jag möblerade om igår, det känns faktiskt väldigt bra fortfarande, rummet upplevs större och fönstren göms inte bakom soffan. Tips till er där ute att möblera om lite då o då, ibland upptäcker man något helt nytt som är himla fint! 

Ikväll fick jag över 2000 följare på instagram! Känns helt otroligt att så många vill följa mig och gillar det jag gör. Tack till interiorforyou som delade mitt konto o det bara trillar in nya människor som gillar inredning, himla kul att få nya följare och fin respons som man får på instagram, helt underbart! Tack.

Ha en skön söndagskväll rara ni

Kram E 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar