måndag 10 mars 2014

hej. 

Så var det måndag igen. En riktigt härlig måndag, soligt och varmt är det ute, helt underbart. Jag o Niclas startade dagen på gymmet, jag körde ett riktigt bra ben och rumppass, det är så jobbigt och det känns så bra för jag vet att det tar precis där jag behöver att det tar ;) Känns skönt att ha kommit igång igen, det är tack vare sol o ljusare tider.. 

 Igår kom mamma o Per på besök, vi fick en så fin gåva av dom, en house doctor lampa till vårt fönster, det är endast en vit sladd och ett fäste i koppar och en stor glödlampa som ska hänga i köket. Jag tror det kommer bli väldigt stilrent och passa bra med den mot de gamla fönstren. Jag försökte sätta upp den nyss men Niclas måste hjälpa mig… Jag är för kort… 

Det har inte hänt så mycket den här måndagen, trodde jag skulle få en avi från HM på posten, men icke.. Får den väl imorgon så jag äntligen kan bädda med nya linnekuddarna. Vi väntar ju även på våra nya posters till sovrummet.. Spännande och skönt ska det bli att få allting helt färdigt.

Nu blir det fika.

Kram 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar