måndag 17 mars 2014

S U N N Y & W I N D Y 
M O N D A Y 

Värst vad det blåser ute, det blir så himla kallt.. Men vi får hålla ut, snart blir det varmt o skönt! Helgen har varit bra, varit med Felicia o Alex på Enkla ting, fikat, myst och haft det bra. Gått långa promenader med Elma, haft en bra helg med andra ord. 

Idag åkte jag iväg till Flowerteam, jag ville köpa små söta blommor som jag kunde ställa vid och på min söta lilla pall.. Jag hittade en liten murgröna och en annan växt som jag inte vet namnet på.. Himla fint blev det i alla fall. Ett besök på Ica Maxi blev det också, det ekade i kylen så kände att det var dags för påfyllning. . 

Igår fick jag över 1000 nya följare på instagram, det känns helt otroligt. Jag blir så glad för alla fina kommentarer jag får, jag har förstått att det är lättare att kommentera o gilla på instagram än här på bloggen. Här lägger jag upp bilderna så du som är intresserad kan se stora o helhet, men även läsa ibland hur jag tänker och vad jag gör om dagarna. 

Nu ska jag leka med Elma lite som är lite rastlös sen blir det laga mat. Ikväll blir det kyckling med tacosmak och guacemole. 

Kram E 






2 kommentarer:

  1. Ah, you have lovely home and living room! <3 So casual and elegant!

    SvaraRadera