tisdag 11 mars 2014

S O V R U M  ..

Nu är sovrummet färdigt men det som var planerat den här omgången. Vi är så nöjda och det känns så himla bra. Idag kom som sagt linnekuddarna och bilderna, det blev verkligen bra och känslan jag var ute efter fick jag.. Det jag vill ha nu är en ny taklampa, en vit tinek med snäckor hängandes runt hela skärmen, den är helt underbart fin och kommer passa in så himla bra i vårt ny stylade sovrum med tema natur och ljusa färger. Jag fyller år snart så den står högst upp på önskelistan.. 

Idag har för övrigt varit en bra dag, jag och Elma startade dagen i skogen och det var så himla härligt att komma ut och börja dagen med en riktigt rask promenad. Jag har varit en sväng på skolan, en sväng på Maxi och nu ikväll en sväng på Väla med mamma. En ny skjorta från Lexington fick följa med hem, himla härlig färg och superskön. Kul med lite vår in i garderoben också.. Ibland glömmer jag bort att man faktiskt måste ha nya kläder lite då o då, man tvättar ut dom, man sliter ut dom, men mina tankar går mest åt hemmet och pengarna räcker inte åt till bägge delar, hehe… Vissa månader blir jag helt klädtokig, det brukar vara nu när våren kommer och det bjuds på varmare dagar. Tur jag fyller år snart, kan önska mig lite kläder också. 

Nu blir det film och mys. 
Ha en skön kväll

Kram E 













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar