måndag 3 mars 2014

 Att flytta runt på möbler ...

Det var så härligt att vakna imorse, solen sken från vardagsrummet och igenom hallen.. Jag vaknade att det plötsligt var väldigt ljust. Jag och Niclas hade redan igår bestämt att Niclas skulle ut o springa och jag skulle gå en PW med Elma. Så det var bara att göra, det är väldigt skönt att starta dagen med att svettas lite. Men det var väldigt kallt ute, trots solen, denna blåst försvinner aldrig och nu när graderna inte är mer än 5 så blir det extremt kallt när det blåser.. 

För en stund sedan satte jag vår nya bänk som soffbord, ville se hur det såg ut och det blev faktiskt väldigt bra. Kul att ha en möbel som kan användas till fler än ett ställe. Jag har dock placerat tillbaka det till den plats den stod på igår. Men inom kort lär det få vara soffbord ett tag. 

Häromdagen fick jag frågorna som ska stå med i reportaget. Himla kul men svåra frågor. Men nu har jag svarat på dom, ska mejla tillbaka dom till Helena på Sköna hem som står för intervjun. Det ska bli så spännande och se bilderna som jag fortfarande inte sätt, jag är så spänd och förväntansfull. Berättar vilken tidning och när den släpps lite senare :) 

Hoppas ni haft en bra förmiddag.

Kram Emilia 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar