torsdag 27 mars 2014

Att tro på sig själv ..

Jag tror på mig själv, det gör jag. Men när man som jag har fått göra om tentor efter tentor har jag svårt att tro att jag kan det. Jag börjar ifrågasätta mig själv och min kunskap, vilket inte är bra och då tror jag att jag måste sluta plugga och göra något annat. Niclas förhörde mig precis och jag kan det. Det är vissa saker som inte går in, men det är mycket mycket jag kan. Vilket känns bra då jag började plugga i söndags till den här tentan.. Men samtidigt har vi läst kursen i en månad och ord och begrepp känner jag igen från olika sammanhang. 

Jag tror att jag ska göra saker jag tycker är skoj idag istället. Låta det jag lärt mig få sjunka in och så tittar jag på det en sista gång ikväll. I eftermiddag ska jag, Lollo o Felicia på kundkväll ute i Ängelholm på Hedentorp. En mysig butik med blommor och inredning, precis vad jag tycker om. Innan dess kanske det blir en tur till andra ställen jag tycker om. Niclas är ju ledig idag så får se vad han vill göra. Jag vet i alla fall att jag ska köpa snittblommor !! Mina vaser är tomma och jag känner att det behövs.. 

Ha en bra torsdag mina vänner 

Kram E 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar