tisdag 18 mars 2014

Från alla vinklar … 

God kväll
Idag har jag varit hemma hos Felicia, vi har fixat och donat för imorgon kommer duktiga Lollo till henne o fotar. Vi gjorde om på vissa ställen, flyttade vissa saker till andra ställen, tog undan en del och gjorde fint. Tror det kommer bli hur bra som helst och det ska bli så kul att se bilderna när dom är färdiga. Så imorgon på förmiddagen blir det fotodag och därefter blir det plugg med Felicia, måste ta tag i tentaplugget ordentligt nu känner jag. Tänk att man alltid är ute i sista minut.. 

Annars idag har det inte hänt så mycket, har tagit lite nya bilder för att kunna dela med mig till er. Himla kul med all respons. Särskilt mycket uppmärksamhet har min tidningshylla fått. Den gjorde jag för några dagar sedan, är himla nöjd med den. Många har trott att jag köpt den, men icke, den kreativa sidan åkte fram… Hoppas att få se liknande hos fler hem, himla kul uppfinning. 

Igår beställde jag så himla fina kuddfodral från HM HOME. Jag bara älskar deras kuddar. Billiga och himla fina. Jag har många gånger köpt bara en kudde åt gången och inte riktigt tänkt på vad om jag har en kudde där hemma som passar bra till.. Jag har ett helt hav av kuddar men många passar inte ihop, så nu beställde jag fyra stycken som passar väldigt fint ihop och som även passar bra med kuddar jag redan har. Förhoppningsvis kommer dom imorgon, ska visa er då. 
Himla kul att få nytt och göra fint i soffan nu när den fått ny plats och så många som tycker det blev så fint med den vita bänken i mitten som soffbord.. Är så glad för er respons. 

Om du vill ha tips eller idéer till ditt hem, hör gärna av dig så kommer jag gärna med en åsikt. Jag vill kunna utvecklas och vill inreda mer än i mitt egna hem. Min mejl är: eemilia@live.se

Ha en skön kväll allesammans.

Kram E 




2 kommentarer:

  1. Du har verkligen ett jätte fint hem, stor inspiration! Vi har precis köpt hus och letar efter ett matsalsbord för 10 personer, har du några tips på fina bord och stolar?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, vad kul!! Tack så hemskt mycket. Jag skulle behöva veta lite vad ni har för stil och vad er budget är.
      Vill du kanske mejla till mig så kan vi ha en dialog där istället? :)
      eemilia@live.se

      Radera