tisdag 25 februari 2014

Att ha unnat sig själv på en tisdag ..

Häromdagen fick jag nog och bokade en tid till min frisör. Jag avskyr utväxt, det är nog det värsta som finns. Jag känner mig så långt i fram bekväm och vill helst inte gå utanför dörren. Jag kom till Annie vid halv ett ungefär och vi var färdiga först halv fyra.. Har man mycket hår så har man..  Nu känns det väldigt bra och jag känner mig som mig själv igen. Annie gör alltid det där lilla extra och det är kul att gå till henne, prata massa o skratta åt löjliga saker.. Behövs sådär varannan månad när utväxten synd alldeles för mycket. 
Det var inte många som nappade på soffan när jag la ut den på instagram, att få sålt vårt stora skåp gick betydligt bättre. Nu handlar det visserligen om mer pengar, kan vara det.. Får lägga ut den på blocket i veckan istället, se om någon nappar där. 
På torsdag kommer kära Louise hit igen och tar bilder, den här gången mer överblicksbilder. Ska bli så kul !! Dom bilderna som Louise tog har verkligen uppskattats på instagram, vilket är väldigt kul. 

Hoppas ni också unnar er saker eller upplevelser ni tycker är viktiga och som får er att må bra. 
Ha en skön tisdagskväll! 


Foto av: Louise
  

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Vad kul att hitta dig här!

    Hoppas att du får en fin söndagskväll!

    Kram
    Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Heej! Vad kul att du hittade mig ;) hehe
      Välkommen. :)

      Detsamma till dig.
      Kram!

      Radera