onsdag 26 mars 2014

GOOD MORNING 

Startar dagen med en lång promenad med Elma så hon ska ligga lugnt o stilla när jag behöver plugga. Det är även skönt för min egen del att starta dagen så. Ger mig mycket energi. Det är så kul för jag har fått en del som hört av sig till mig angående inredning, tips och styling. Det är så spännande och jag blir så glad när ni frågar mig. Just nu håller jag på med två uppdrag, ena är ett trädäck och det andra är ett äldre hus med äldre inredning och tapet som ett nytt par ska göra i ordning och sätta sin prägel på det med min hjälp. Känns kul och spännande. 
Till sommaren ska jag inreda ett helt hus, det känns som en utmaning. Det ska bli helt otroligt och jag ska snart börja diskussionen kring hur vi ska gå tillväga, med möbler och annat. Ifall dom vill ha nya saker, ifall jag får fira händer osv. Mycket jag undrar, och jag har en del tankar och idéer som jag så gärna vill göra.. Vi får se! Det är förresten till min moster, ni vet lägenheten jag hjälpte styla inför fotografering då den skulle ut till försäljning. Det gick cirka 2 veckor, om ens det sen var den såld. Himla kul! 

Nu blir det plugg i ett par timmar. Sen fikapaus. 

Kram så länge


Lampa + konsol från Ikea 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar