måndag 3 februari 2014

Så var de måndag, igen .. 
Vilken dag vi hade igår, helt underbart att solen tittade fram.. Jag fick en vårrusning i hela kroppen, så härligt. Igår gjorde jag om lite i köket, fick för mig att jag skulle ha en äppellåda på bänken tillsammans med rifporslinet och mina morgonmuggar. Det blev faktiskt väldigt bra och Niclas tyckte jag hade gjort så fint. 
Idag berättade en gammal klasskompis att han har köpt lägenhet och att hans tjejkompis ska inreda den med hjälp av inspiration härifrån. Jag blev så glad, det är så kul att kunna inspirera med det jag gör. Jag älskar att inreda, pyssla till o med städa. Jag kan sitta rakt upp o ner o inte göra något, sen helt plötsligt får jag värsta idén om att jag ska göra om på ett visst ställe i rummet. Som igår, det var en typsik "göra om dag". Det är så kul när Ni uppskattar det och tycker det är fint och själva kanske hittar intresse för det, och om inte så vet ni var ni hittar mig. Jag hjälper mer än gärna till. 
Nu ska jag iväg till skolan, två timmars föreläsning sen handla .... Det ekar i kylen. 

Ha en fin måndag
Kram 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar