tisdag 18 februari 2014

Hej.. 
Morgonen började tidigt och jag satte i gång med städning i morse igen för Lollo skulle komma. Tror att det blev en hel del fina bilder. Det ska bli så kul att få alla bilder och kunna visa er hur duktig hon är.  Om ni också vill få ert hem fotograferat eller något annat så hittar ni henne här : http://louiseakesson.se
Jag tycker det är superkul med fotografering och skulle mer än gärna lära mig mer och köpa ett bättre objektiv till min, eller rent av en ny kamera. Men det får jag spara till, sådana prylar kostar en förmögenhet och jag fotar inte så mycket mer än här hemma.. Då känns det mer lönsamt att Lollo kommer hit lite då o då.
Idag trillade det in ett paket i brevlådan. Mitt nya mobilskal och ett linne från nelly.se, åh vad glad jag är för skalet. Så himla fint och lent att hålla i. Det är märket Malene Birger, inte så farligt dyrt. Ni hittar det här, nelly
Jag o Niclas har precis gått en lång runda med Elma i skogen och därefter handlat mat till ikväll. Vi ska fira lite, jag fick nämligen VG på ett arbete i skolan.. Jag blev helt chockad och tänkte att det måste vara något som inte stämmer.. Jag har det inte lätt i skolan och det gjorde verkligen min dag! :) 
Nu när Lollo ger mig alla bilder så kan jag börja tipsa lite mer var jag har köpt saker o ting ifall det är något ni spanat in o tycker om. Hon har tagit en drös med detaljbilder så det passar bra att berätta var saker o ting är köpta. 

Hoppas ni får en bra tisdagskväll.. 
Kram E 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar