måndag 10 februari 2014

m o n d a y

Livet kändes väldigt enkelt idag. Det var inte jobbigt att stiga upp ur sängen när klockan ringde, utan det var mer som att jag längtade efter att klockan skulle ringa.. Tror jag kände på mig att våren skulle hälsa på idag. Solen lyste starkt, jag o Niclas tog en härlig promenad med Elma.. Det var så skönt att känna solens värme igen, som jag har längtat.
I detta ljus fick jag till vackra bilder på vårt hem, ni vet ju att jag älskar att fotografera när solen tittar fram..

Jag är så glad för alla mina läsare och följare på instagram, ni ger mig så mycket fin respons och energi. Här kan man skriva av sig och på instagram delar jag med mig av bilder.. Följer ni mig? Emiliaolssons om ni vill hänga på.

Snart kommer mamma upp en stund, hon var så nyfiken på vårt senaste projekt som inte är helt färdigt än. Jag fick nämligen sålt vår stora skänk i fredags och lika snabbt kom det in något nytt. Likadana skåp som till tvbänken, fast dessa ska upp på väggen, precis ovanför listen ska dom hänga. Imorgon om inget annat sker kommer Alexander hit o hjälper mig med det. Tur man har snälla vänner som kan sådant.

Ha nu en skön eftermiddag o kväll !! Ta hand om er så länge
Kram




1 kommentar: