måndag 24 februari 2014

M o n d a y  

Hoppas er helg har varit bra. Min har vart hur bra som helst, hittat på en hel del. Jobbat, haft mina syskon, umgåtts med vänner och målat gamla möbler. Efter jobb i lördags var jag väldigt rastlös, jag sprang ner i förrådet och tittade vad som fanns där och då hittade jag vårt gamla skåp som i lördags var vitt o tråkigt. Då slog det mig att jag kunde måla den högblankt svart, jag hade nämligen massa färg kvar sen ett annat projekt. Så jag bar upp de här lilla men tunga skåpet för sex trappor.... Vill man så kan man!! Resultatet ser ni nedan, jag är så himla nöjd, jag blev så sugen på att måla mer så nu är även vår pinnstol svart! Himla snyggt faktiskt. Som jag nämnt tidigare gillar jag svarta detaljer i ett ljust hem. Så tips, om du har något där hemma som du inte tycker är så snyggt just nu, tänk då i andra färger och försök att se framför dig hur bra det kan bli! Det krävs inte alltid något nytt utan många gånger kan man förändra det man redan har.  
Nedan ser ni också min lilla söta kinapall som jag letat efter i flera månader.. En tjej på instagram som har den och jag ville genast ha en likadan.. I fredags hittade jag en återförsäljare, i lilla Höganäs hos http://lilyoscar.com !! Gissa om jag blev glad. Den här pallen kommer agera i många bilder i framtiden.  
Det är så skönt att det börjar gå åt mildare tider, helgen har varit ljuvlig, jag o Anna gick i nästan 2 timmar i solen igår, det var verkligen helt underbart och vi sa det att livet blir så mycket enklare och man orkar med mycket mer. 

Hoppas ni får en bra vecka. 
Kram E 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar