torsdag 20 februari 2014

Att ha en svägerska som är grym på att ta foto.. 

Min stora passion är att inreda och Louises är att fotografera, kan det bli bättre? 
Lollo var här i förrgår och tog en hel drös med bilder, den här gången blev det detaljbilder, men snart kommer hon igen och då blir det mer överskådande bilder. Så himla kul att ha riktigt bra bilder på sitt hem.. Mina bilder är inte ens i närheten och därför är det så roligt att kunna visa dessa istället. 
Jag hoppas ni har en bra torsdag. Jag pluggar lite idag, sista dagen innan tentan imorgon. Jag och Niclas ska ta en sväng o kolla på en soffa.
 Det ni ser till höger på bild nummer ett är köpt från ILVA, ett vackert stort randigt ljus och en liten vas kan man säga, en inredningsdetalj som passade så himla bra till ljusets färger. Man kan ha det bara ståendes utan någonting i, eller så har man en liten blomma, man kan till o med ha små kronljus i. Ett riktigt fynd. På bild nummer 2 ser ni min stol som jag köpte på Style and Living nere på Kullagatan i stan, och kudden är ifrån Butik Linnea, en House doctor kudde. Riktigt mysig kudde och stolen är väldigt användbar, kan både vara som skrivbordsstol men just förtillfället har den sin plats vid kakelugnen..
Bild nummer tre ser ni min korg full av kuddar, korgen är inköpt på Butik Linnea, den finns även på Magasin36 (butiken i höganäs)
Hoppas ni har en skön torsdag. Snart helg igen ..
Kram!




Bilderna är tagna av min duktiga svägerska  <---



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar