måndag 17 februari 2014

ZzzZZZzz 

Borde egentligen sova ... Men tänkte att jag tittar in en sväng här och berättar att imorgon kommer rara Louise hit och tar fram sina kunskaper. Hon ska fotografera vårt hem, jag älskar att ha fina bilder på hemmet och Louise älskar att fotografera, så varför inte? 
Jag har varit en sväng i skolan, sen pluggat o sen jobbat till 19.. Så när jag kom hem efter jobb blev det mat och sen städning. Måste ju vara extra fint när man får besök med kamera ;) 
Men vilken underbar dag vi haft idag... Vårkänsla i hela kroppen, balkongsdörren har stått på glänt nästan hela dagen, Elma har legat på golvet och solat sig långt o länge. 
På alla hjärtans dag i fredags hade jag och Niclas en riktigt mysig dag. Niclas var för en gångsskull ledig så han planerade dagen från morgon till kväll. Vi åkte till Båstad för att gå in på Design House Stockholm Outlet, oj oj vilket ställe, och vilken tur vi hade. Dom har 70 % rabatt på utvalda lexington varor, jag och Niclas slängde oss över hyllan och valde efter mycket om och men två super fina överkast. Tänkte göra sängen riktigt fin tills imorgon så Louise kan ta fina bilder så ska ni få se hur det ser ut. Vi är så himla nöjda, speciellt då vi gjorde värsta fyndet. 
Nä hörni, nu blir det att stänga ögonen ...
Sov så gott 

Kram E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar