söndag 16 februari 2014

Hej !! 

Idag har jag spenderat min dag på Åhléns, nere på hemavdelningen har jag hållit hus. Jag trivs verkligen så bra på Åhléns, kunderna är så trevliga, kollegorna är trevliga och alla fina saker som man säljer är ju väldigt trevliga! 
Kan verkligen tipsa er om inredningen på Åhléns, det finns så himla mycket fint, allt från sängkläder, möbler och fina saker till köket. 

Jag måste berätta en stor nyhet. I november var Therese och Helena hemma hos oss och fotograferade, syftet var att få sålt bilderna till en tidning. Nu har det gått en tid och i fredags fick jag den stora nyheten att bilderna har blivit sålda. Jag och Niclas är så glada och stolta över att vårt hem ska komma med i en tidning! Jag berättar mer om i vilken tidning och när det släpps när jag vet mer! 
Det är himla kul och jag är så glad över att kunna berätta det för er som följer mig !! 

Jag o Niclas har pratat om att kolla på en ny soffa, en precis likadan som vi har fast en lite ljusare.. Och en som är lite djupare. Vi ska ta en tur till Trademax en dag o se vad vi kan hitta. Om Du är sugna på vår soffa så får ni gärna höra av Dig. . Inget helt bestämt än, det beror lite på vad en ny kostar o så. Men det är något vi funderar över iaf. 

Ha en skön kväll 
Kram E 




2 kommentarer: