söndag 16 februari 2014

God morgon söndag

Helgen går lika fort som veckodagarna ... Inte bra! Denna helgen har verkligen flugit förbi. Men jag har  haft det väldigt bra, blev bortskämd av Niclas i fredags. Började med god frukost, en sväng till Båstad och sedan avslutades dagen på Vapiano i Malmö. Himla mysigt! 
Den här helgen har annars bestått av jobb och kvalitetstid med familjen. 
Jag har fått väldigt mycket frågor om vart jag har köpt mina tavlor som jag har i vardagsrummet. Ifall ni som läser här också undrar så finns dom på: www.fotografiska.eu
Jag har verkligen nöjd med dom och vår nya förvaring vi äntligen fått upp på väggen med hjälp av Alex blev verkligen perfekt!! Jag tycker rummet blev luftigare och jag upplever rummet lite större. 
Att heta Emilia, att hela tiden komma på nya projekt (som oftast innebär en kostnad) är det inte lätt ibland.. Vi ska åka till New York i maj med Felicia o Alex så nu gäller det att hålla igen!! Men fy vad svårt det är. MEN vi sparar alltid, så fort pengar kommer in åker dom till ett säkert förvar. Inte lättare blir det av att jobba på Åhléns med massaa fina saker på hemavdelningen... Hela den här helgen jobbar jag på just den avdelningen.. Tänk att man aldrig är nöjd, alltid något man ser man vill ha.. 
Fy.
Nu blir det en powerwalk med Elma sen jobb i några timmar!
Hoppas ni haft en skön helg och att ni får en bra söndag

Kram E 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar