tisdag 4 februari 2014

t u e s d a y
Morgonens ljus försvann ganska snabbt tyvärr.. Inte länge vi fick njuta av solen idag.. Men men dagen var bra ändå. Lunchade som sagt med Anna, himla kul att träffas och snacka tills tungan bryts på mitten, mycket att säga när man inte ses så ofta. Kvalitetstid. 
Jag tog fram kameran i eftermiddags men hade ingen inspiration... Vårt hem är ju inte så stort så får känslan att jag visar liknande bilder hela tiden.. Jag lägger upp bilder på instagram dagligen på idéer som kommit upp i huvudet, så ställer jag upp det ibland på ett visst sätt, ibland fotar jag precis som det är, fångar solen som jag lyckades göra i förmiddags. Till slut kom jag fram till att det fick bli en bild från köket.. Jag lyckas inte ta en helhets bild som jag vill då det är så pass litet att jag inte kan stå rätt för att få med hela.. Jag vet, vilka problem jag har.. ;) 
Hoppas på att vara lite mer inspirerad i morgon, och hoppas att solen tittar fram då ljuset här hemma blir helt underbart och det är roligare att fotografera!
Såhär blev dagens bilder i alla fall, hoppas ni tycker om de!
Kram på er




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar