söndag 9 februari 2014


Att ha stora drömmar ... 
känner för rosa idag 

Den här veckan har jag verkligen drömt mig bort mycket, jag tänker mycket på framtiden, vad jag vill göra och vad jag vill bli. Min absolut högsta dröm är att bli homestylist, det är något jag vet att jag kommer på ett eller annat sätt hålla på med i framtiden. Jag har två stylistuppdrag innan sommaren vilket jag ser väldigt mycket fram emot. Imorgon eller på tisdag ska jag styla min moster o hennes mans lägenhet för den ska ut till försäljning. Vilket ska bli himla skoj att testas utanför mitt eget hem. Jag har ju en stil här hemma och min inredning som jag kan jobba med, nu kommer jag till ett hem där det är en annan stil, vilket är en utmaning som ska bli kul att ta. 
Om ni känner någon eller om du vill ha mina ögon i ditt hem, hör gärna av dig. 
Jag har läst om lite olika kurser och utbildningar för att bli homestylist och det är något jag definitivt ska  läsa mer om och ta tag i till sommarn. Så jag har spännande saker framför mig! 

Min helg har varit bra, intensiv men bra. Det har varit familj och släkt för hela slanten vilket inte händer var dag så man får njuta så länge det varar. 
Det var namngivning till senaste tillskottet i familjen idag, Niclas storebror och fru fick i november en liten dotter som idag fick namnet Allie. Det var en fin dag, med många barn och många härliga människor att prata med. 

Nu blir det huvudet på kudden. 
Sov gott !! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar