tisdag 4 februari 2014

God Morning Sunshine !! 

Jag sitter i köket med en kopp varm chailatte i handen, njuter av halvtimmen innan jag måste bege mig till skolan för hela två timmars föreläsning.. Det är tufft att vara student. Men det innebär att efter skolan måste jag hem och läsa. Just idag ska jag inte direkt hem o läsa för idag blir det lunch på stan med Anna. Äntligen fick vi till en dag. 
Men vilken morgon, var ute med Elma en sväng och det är kallt men så himla vackert, solen var alldeles orange och nu är himlen ganska blå och solen lyser in försiktigt genom fönstren.. Underbart! 
Jag tycker det är väldigt snyggt med de svarta detaljerna lite varstans i ett rum, just nu har jag det vid kakelugnen, byrån och tvbänken! Det bryter av de vita på ett fint sätt. 
Nu måste jag göra i ordning mig. 
Ha en underbar dag kära läsare.

Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar