fredag 31 januari 2014

F R E D A G 

Hej ni
Nu är bloggen klar, vad tycker ni? Nya bilder och mer stilren är min egna åsikt. 
Tack Louise

Vilken dag, snö och mys med Niclas hela dagen. Det kan inte bli mycket bättre. 
Började dagen med en långpromenad med Elma, därefter god frukost och lite mys. Niclas var duktig och stack till gymmet, var evigheter sen jag visade mig där. Jag är en riktigt periodare när det kommer till träning. Inte min grej, men jag inser att det behövs för att man ska må bra och se bra ut.. Eller okej inte se bra ut, men att kroppen ska må bra och vara stark är viktigt.. 
Vår dag har som sagt varit väldigt bra, vi körde till Magasin36 och köpte fler bestick samt en tinek skål som jag haft ögonen på ett tag, äntligen är den min! Därefter bar det till Ica i Höganäs för att handla mat till kvällen, Felicia o Alex kommer, vi ska boka resten av resan till New York, Hotellet ska vi boka ikväll. Till sist tog vi väla och gjorde riktiga fynd, en hög ljusstake i trä på 70% rabatt, herregud vilken lycka för en student som mig! Niclas köpte fler svarta margareta skålar som också var på rea. Underbart! 
Nöjda är vi och har nu landat hemma med en trött hund och ljusen tända, redo för fredagsmys! 

Hoppas ni haft en bra dag. Förhoppningsvis var det sista snön som föll för i år. Nu får det gärna bli vår, eller vad säger ni? 

Kram!!






1 kommentar: