söndag 26 januari 2014

lazy morning .. 

god morgon .. det var inte lätt att gå upp imorse, jag hade inte tänkt att gå upp i tid men jobb kallar. Jag har ändå hunnit ha en mysig morgon med morgonrock och chailatte, så jag ska inte klaga. Niclas gick till jobb halv 6 imorse, så från hans perspektiv ska jag nog helst vara tyst, eller vad tror ni? 
Igår var jag också på jobb, och jag var inte ensam, alla skulle handla nytt till badrummet, kvinnor som hade slut på allt i sminkväg.. Vilken kaos. Men det är kul när det är mycket att göra. Idag befinner jag mig istället på mode avdelningen, känner mig lite mer hemma där. 
Igår tog jag Niclas skrivbordsstol och satte ut i vardagsrummet vid "brasan" och det blev så himla mysigt. Så får det nog vara ett tag, perfekt när man är lite fler så slipper någon sitta på golvet. Den gjorde det lite mer enhetligt då den är svart och jag har min svarta lampa som sitter på väggen. Väldigt nöjd faktiskt. 
Hoppas ni får en skön söndag. 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar