tisdag 14 januari 2014

14 januari 

Vintern kom och hälsade på.. Men helt ärligt så vill jag hellre ha kallt än plusgrader och ständigt regn.. Helst av allt vill jag ha vår o värme. Känslan när man kan gå utanför dörren och känna den här doften och jackan kan man slänga över armen, det är vår känsla det. 
Ikväll funderar jag över vad som ska bli mitt kommande projekt här hemma. Jag och två vänner ska till Ilva på lördag för att spana in deras tavlor. Jag var där för ett tag sedan i andra ärenden och i slutet av affären hittade vi en hel del snygga så tänkte att dit måste vi åka igen!! 
I sovrummet skulle vi behöva en tavla av något slag samt ovanför byrån i vardagsrummet funderar jag på att ha en hel del tavlor i olika storlekar. 
Vi får se vad vi hittar i helgen. 
Ha en skön kväll !! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar