söndag 12 januari 2014


Att plugga ekonomi med bästa läraren/vän .. 

 Tur man har en duktig och smart vän som är grym på att förklara. Jag känner mig säkrare och tror att det kan gå vägen den här gången. Nu blir det bara att följa planen fram tills den 17 januari så ska nog detta gå bra. 
Efter pluggandet tog jag mig ut till väla för att köpa en matta till hallen som jag länge spanat in men inte kommit till skott att köpa den av någon anledning.. Nu är vi inne i en mattperiod här hemma känner jag, blivit mycket mattor på sista tiden. Det är bra, när man väl hittat en matta man vill ha ska man slå till för jag är en person som ångrar mig och kan inte sluta tänka på det om jag inte genomför det jag tänker. Visst det får ju ha sina begränsningar såklart, allt man vill går inte men man ska sträva efter att göra det man vill. Det är mitt motto. 
Jag köpte även en bunte liljor, mina tulpaner fick jag slänga idag, inga långvariga blommor... Men köpte dom på ett ställe jag inte ska handla på igen, så kan vara därför. Sen bar det hem för att inreda, det är så himla kul. När jag väl fått en idé i huvudet kan jag INTE släppa den. Måste genomföras, så det var bara att åka hem o trixa. 
Blev väldigt nöjd med hallen måste jag säga och även den vita byrån fick sig en förändring. Kul! 

Hoppas ni haft en bra helg o söndag. 
Nu laddar vi i soffan inför en ny vecka. 
Kram 





2 kommentarer:

  1. De rören är det coolaste i lägenheten tycker jag! Älskar det! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du gillar de :)) Finns på Granit!

      Radera