onsdag 29 januari 2014

Att kunna fördela tiden som man vill, det är underbart.

Ibland är det skönt att vara student, speciellt dom dagarna som jag spendera hemma i en miljö jag trivs i och känner mig trygg. Jag har bra självdisciplin vilket gör att jag jobbar bra hemma, jag tar pauser när jag känner att huvudet står still. Elma behöver gå ut lite då o då vilket gör att man får nya idéer när man lämnar datorn en stund och kommer tillbaka med ny energi. Så idag har det varit en bra dag och tänk, det är redan onsdag. Imorgon har Niclas helg vilket är så mysigt. Jag behöver inte plugga, varken torsdag eller fredag, känns helt underbart! Jag ska träffa en vän som varit mig nära länge, vi träffas tyvärr inte så ofta längre så det ska bli så himla kul att träffa henne. 
Kanske ska nämna att bloggen är "under renovering", min snälla svägerska håller på att fixa och ändra. Så just nu ser den lite tråkig ut, men det kommer snart bilder o så. Jag tycker om att förnya layouten i mellan åt. Och Louise är så duktig på det och hon tycker det är kul, så varför inte? 

Ikväll blir det Mia på Grötö, älskar Mia. Det programmet är så härligt, människor som öppnar sig och kan slappna av trots att dom lever i kändis världen. Helt underbart att få se deras andra sida. Tycker ni också om det? 
Nu blir det lek med Elma, stackarn har inte fått så mycket uppmärksamhet idag..

Ha en skön kväll 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar