måndag 27 januari 2014


Hej !! 

Vilket väder, det känns verkligen som att vintern har kommit för att stanna. Det är rätt mysigt ändå.. Hehe om jag ska vara helt ärlig, men såklart vill jag ha vår och värme, men vi får acceptera läget och njuta av snön, jag gnällde ju när den inte var här.. 
Den här dagen har gått så himla fort, jag blir lite förvirrad om det bara är måndag, känns som tisdag men när jag kollar i kalendern så står det måndag den 27 januari. Vilket dessutom innebär att det är min kusins födelsedag, Grattis fina du. Ikväll blir det därför födelsedagsmiddag för henne, tur det är precis rakt över gatan så jag och Elma slipper gå långt i detta vädret. 
Idag bestämde jag och Niclas oss för att försöka få sålt sängstommen som vi har. Jag har aldrig haft samma stil på sovrummet mer än ett år så det är dags nu. Så om vi får den sålt så ska det bli förändring. Tänkte visa imorgon vilken stil jag är inne på nu. 
Hoppas ni tar det lugnt om ni ska ut på vägarna! 

Nu blir det kalas!

Kram 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar