tisdag 21 januari 2014

Att ha väldigt mycket att göra och lite till.. 

Oj oj vilken vecka, vilken månad rent ut sagt, vilket år! Jag försöker komma på ett sätt att reda ut allt som har med skola, jobb, fritid, tentor, uppsatser, inredning, att kunna vara social med familj och vänner, allt som jag vill och måste göra.. Försöka komma fram till en plan så jag kan må bra samtidigt som alla måsten, måste göras. Det viktigaste är att jag mår bra, annars är det bara att stanna upp en stund och se vad jag kan göra för att må bra. Just nu är det så mycket upp och ner, det finns mycket jag vill göra men hinner inte då jag måste prioritera skolan. 
Men nu struntar vi i det. Så fort jag har tid över ska jag åka till biltema eller byggmax, köpa brädor och göra mig en tidningshylla. Såg en bild häromdagen och blev så otroligt inspirerad. Ett så himla snyggt sätt att förvara sina tidningar på väggen. Ni får se lite senare hur jag menar.
För några dagar sedan beställde jag så fina affischer från nätet och idag kom avin från posten, blev så lyrisk!! Imorgon blir det därför IKEA för att köpa ramar, eller okej, Niclas får åka dit då jag ska vara i skolan hela dagen.. Men det blir bäst så, då blir det endast ramar och inga andra saker som "råkar" trilla ner i varukorgen.. 
Lägger upp en bild imorgon på hur det blev, lägger även upp hemsidan där man hittar dom ifall ni också tycker dom är fina. 
Nu blir det film. 

Kram 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar