onsdag 22 januari 2014

femhundra följare .. 

Ikväll fick jag väldigt många nya följare på instagram. Tänk vad glad man kan bli, människor är så vänliga och ger en så himla fina kommentarer. När man har mycket med annat är det så skönt att bara titta in på instagram och få så mycket fint sagt till en. Tur att människor tycker man är bra på något, just nu när skolan är så himla jobbig. Känns skönt. Tack!

Idag åkte jag och hämtade mina posters, stannade inte i skolan så länge som jag hade tänkt så unnade mig en halvtimme till det. Kan man väl få? Istället för att fika :) Jag släpade två tunga ramar från ikea till bilen, från bilen hem. Plus en väska med paket och en liten vovve som ville springa hem.. Det var kämpigt men jag hade bestämt mig. Och jag är så nöjd, det blev så himla bra. 
Här har ni resultatet 

Ha en skön kväll !! 




Gillar ni? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar