söndag 17 november 2013


 s u n d a y  

Idag fick jag en så fin kommentar på instagram om att jag borde börja blogga igen.. Jag kände att jag ska försöka, jag har ett stort intresse för inredning så varför inte dela med mig här också? 
Det har ju hänt en del trevliga saker för mig, Therese & Helena har varit här och fotat vårt hem till inredningstidningar. Det var så kul att dom var här och det är så nervöst och spännande vad svaret kommer bli, kommer vårt hem komma med i en tidning full av inspiration eller inte.. Jag är hur som helst väldigt tacksam över att dom valde bland annat vårt hem.. 
Jag har fått ett nytt jobb vid sidan om skolan, Åhléns nere på Kullagatan. Väldigt trevligt jobb, ett ständigt möte med kunder som många gånger letar inspiration.. Ser fram emot att lära mig mer och känna mig tryggare i min position så jag kan ge kunden allt den förtjänar. 
Vi får väl se hur det går den här gången med att hålla igång bloggandet.. 

Hoppas ni hänger med. 

Tog med mig pinnar hem o gjorde en stjärna .. 


1 kommentar:

  1. Vad kul att ha dig tillbaka! Har saknat dina underbara inspiration och känsla för inredning, älskar din stjärna!! Tänkte låna bilden och lägga upp på min blogg och länka till dig. Måste visas, så fin som den var! :*

    SvaraRadera