tisdag 19 november 2013

glaskupa med glödlampor ..

Glaskupan inköptes för ett tag sedan från Butik Linnea, den har än så länge fått se ut såhär. Inom kort kommer den få se annorlunda ut, vi får se hur kreativ jag är.. 
Just det här med att hitta på nya saker och förnya det man redan har tycker jag är väldigt kul, att byta ram till en tavla kan göra stor förändring, något jag ska göra på den tavlan ni ser nedan.. 
Den här veckan har jag två morötter som får mig att orka med allt plugg: ska besöka Hedentorpsplantskola på torsdag med Felicia om allt blir som planerat, och på fredag blir det Göteborg med bästa vännerna o Niclas. Hedentorpsplantskola ska vara en helt underbar plats att befinna sig i, blommor, inredning och massa mer. Ett ställe i Ängelholm, så det är nära men ändå en liten utflykt. Ett tips till er som gillar inredning, blommor o annat .. Hedentorp <--

Ha en trevlig tisdagskväll ..  






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar