måndag 2 december 2013

 hej .. 

Så var det måndag igen då, veckorna går fort framåt och snart är det väl julafton innan vi ens hinner blinka.. Jag befann mig på Åhléns mesta dels av helgen, det var kul, full rulle om man säger så. Kvällarna blev slapp i soffan med fötterna i högläge.. 
I förra inlägget skrev jag att jag skulle ljusa upp balkongen lite, vilket jag också gjort, det ser så mysigt ut, när jag går ut med Elma på kvällarna så ser det så vackert ut med slingan som hänger längs räcket. 
Jag och Niclas har varit ganska duktiga och börjat köpa julklappar, vi har handlat en hel del faktiskt och bockar stolt av på den låånga listan som vi har.. Vi har en stor familj men höga krav.. Nej, men det är kul att köpa det som önskas och lyxa till det så mycket man kan.
Idag är det inte mindre än min kära mormors födelsedag, så ska göra mig i ordning och pudra näsan.. Göra sig fin för kalas är väl alltid trevligt. 
Hoppas ni får en skön måndagskväll  





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar