lördag 7 december 2013

God eftermiddag kära ni ..
Gissa om jag blev glad när jag slog upp ögonen i morse .. helt vitt! äntligen fick man julkänsla på riktigt. Jag har varit på jobb några timmar i förmiddags, det var kul, fick i uppgift att slå in paket till kunder som önskade det. Jag gillar att pyssla, men Åhléns har ju riktlinjer och det ska slås in på ett visst sätt för att det ska vara lika på alla Åhléns, det är väl lite trist kanske då jag gillar brunt/grått papper med grovt snöre i tyg, men här glänser paketen istället och det är mest röda paket jag får göra. Men så länge kunden är nöjd är jag också nöjd. I och med julkänslan kom ordentligt var jag bara tvungen att köpa hem lite från den här vackra serien som ni ser på bild. Renen från Åhléns. Jag köpte servetter, en kökshandduk, presentpåsar och en bricka, jag är helt såld på den här serien, så himla fint, speciellt såhär års. 
Nu ska vi åka hem till kära familjen Åkesson som för någon vecka sedan fick ett tillskott i familjen, inte träffat dom sedan dess så det ska bli så himla mysigt att träffa dom och gossa med bebis.. 
Ha en skön lördagskväll 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar